vineri, 22 iulie 2011

ioane, ioane, toată lumea doarme ---.

astăzi vreau să îmi aduc aminte de lucrurile pozitive din cariera de profesor a mamei mele. 

când privesc în urmă, îmi vin în minte două aspecte extrem de semnificative, care mi-au marcat viața de adult în devenire și mi-au schimbat perspectiva asupra feluritelor încercări ce mi-au fost date.




exhibit a: iaurt cu fructe, doze de bere fără alcool și pateuri cu brânză; se făceau în vremea aceea în botoșani niște pateeeuuuriii, însă jur că nu mai știu unde. se făceau însă. așa erau de bune, că forneții de acum pălesc monstruos în fața simplei amintiri a gustului lor. iar aceste lucruri nemaipomenit de bune mi le aducea a mea mumă când era membră în comisia de supraveghere de la bac la un colegiuuu na-țio-nal din respectivea urbe. pfoai. se merita, zic. 

exhibit b: cum am găsit drumul spre agro. păăăi, în boston city acestălea existau locuri în care nici acum, după ce m-am desprins de el de ani demni de poveste, n-am călcat. daaar, undeva prin clasa a noua, am ajuns de una singură și atottriumfătoare la agroindustrial. acum, dacă mă chinui, nu-mi aduc aminte decât că era în zona bizară cu părculețul unde fumam când ieșeam de la bac (al meu, de data asta). însă mai înainte. cumva. și acolo a fost protocol bunuț, cu saleuri și ceva pricomigdale, dacă papilele nu mă înșeală. 


(notă: din aceeași categorie aș aminti economic, pedagogic, sportiv; textilul a rămas un mister. și doar acolo a murit balaurul de foame ;___;)

8 comentarii:

  1. Despre Rida trebuie să fie vorba...mai zilele trecute mai aveau fix 3 sortimente de prăjituri. pateurile nu m-am gândit să le testez.

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm, you might be right. pe atunci cred că era cea mai tare cofetărie din oraș, nu? era și trendy să mergi acolo, waaay over valimaronella :)). cred că am fost o singură dată...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu,nu, cea mai trendy era Romarga; ce Romarga acuma e ING. Tot trendy ce-i drept.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai dreptateee, le confudam eu. dar vis-a-vis de aceea nu este rida? cea cu vitrina?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,da, cea aurie :)
    Să zic drept, e o întreagă aventură să găsești o cofetărie unde să poți și sta nowadays prin BT village.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu mai există minunea aceea underground și suficient de hidden de pe bulevard, chiar de lângă biserica rosetti? era și un magazin la un moment dat sub pasajul acela creepy.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm, acolo n-am fost. Am înteles că mai e un laborator doar spre Bucovina, ceva spre Bazar...pe Unirii nu, la gară nu, pe Națională nu..deci,mna.

    RăspundețiȘtergere